Friday, May 1, 2009

Office nak renovate

Masa dapat tahu tak ada rasa apa-apa. Tapi Khamis 30 April, ada staff hantar kotak-kotak. Paginya menyiapkan 4 fail-fail tentang apa yang aku dah lakukan. Terpaksa buat, nama dah naik sampai bos tanya, apasal tak naik pangkat lagi? Ha ha ha, inilah kerja gomen, nak naik pangkat apply, isi borang, isi borang, isi borang dan isi borang. Seminggu nak nyiapkan beborang tersebut. Pulak tu tersampuk angin flu hu hu hu.

Anyway, dapat tahu tingkat 4 bangunan Menara akan mula di ubahsuai minggu depan. Maka kami disuruh bersiapsedia untuk berpindah sementara. Perpindahan yang tidak tahu ke mana. Barang-barnag diminta untuk di pack dalam kotak dan akan diletakkan di pantry tingkat 4. Orang-orangnya? he he he pandailah sendiri. Tapi dicadangkan untuk menggunakan komputer-komputer di tingkat lain. Bunyinya senang. Aku membuat pelan strategi untuk membawa suitcase ke office supaya boleh aku letakkan item-item yang aku perlukan untuk bekerja selama hampir dua bulan.

Hmmm tapi cuba bayangkan, fail research aku pun ada 8 fail yang setiap satu tebalnya 4 inci. Selain itu, raw data, alatulis, buku rujukan, bahan mengajar yang lain etc etc. Ke mana akan ku bawa diri dan mereka ini. Nampaknya kami akan berkelana bersama membawa diri ke atas dan ke bawah bangunan menara.

No comments: